Sonntag, 9. Juni 2013

Et utrolig år

Så nå skriver jeg en gang noe på Norsk.
Jeg hadde det helt fantastisk her i Norge og jeg vil og kan ikke tro at utvekslingsåret mitt er snart forbi. Jeg har møtet så masse utrolige folk her og jeg har egentlig ikke lyst til å reise hjemme.
Jeg tror at å gjøre et utvekslingsår her i Norge var en kjekt, morsomt, lærerikt, spennende og utrolig erfaring.
Tusen takk til alle som var der for meg og som har gjort utvekslingsåret mitt så spesielt.

Jeg er bare trist når jeg tenker om å dra hjemme fra alt jeg har her. Jeg visste alltid at jeg kommer til å se venner og familien min i Tyskland igjen, mens utvekslingsåret mitt er slutt snart og jeg kan ikke begynne det fra nytt.

Jeg er utrolig glad i alle og i Norge. Her er min andre hjemme og jeg skal komme tilbake!

Tusen takk!
Vi sees
Joana

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen